STORINGEN

______

Op deze pagina vindt u alle informatie over storingen die bij ons bekend zijn.

KPN internet verstoring regio Utrecht (OPGELOST)

— afmelding 12-07-2018 15:45 uur — De storing in de regio Utrecht is opgelost. — oorspronkelijke bericht 15:15 uur — KPN meldt een verstoring aan haar netwerk. Het betreft een ETN storing in de regio Utrecht, waarbij meerdere DSLAM’s in omliggende regio’s een storing...

Op dit moment zijn er geen storingen bekend

KPN xDSL en FTTH aggregatie router (OPGELOST)

— afmelding 14:15 — Alle sessies zijn hersteld. Bij deze melden we de storing af. — update 14:00 uur— De verbinding op de aggregatie router is hersteld. Onze engineers melden herstel van de sessies. — oorspronkelijk bericht 20 juni 2018 13:45 uur — Onze engineers...

Op dit moment zijn er geen storingen bekend

KPN verbindingen (xDSL en Glasvezel) – OPGELOST

— afmelding 16:50 uur — KPN geeft aan dat de storing is opgelost. Mocht er na aanleiding van de storing nog problemen zijn met een verbinding en/of een herstart van de router heeft niet geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze supportdesk. — update 16:00 uur —...

Storing Kwebbl telefonie – OPGELOST

...

[OPGELOST] Telefonie Clients

— afmelding 11:15 uur — Onze engineers melden dat de impact van deze storing is weggenomen. De RFO volgt in de komende week. — update 09:45 uur — Engineers melden dat er herstel zichtbaar is. Wij ontvangen meldingen dat er weer ingelogd kan worden. — oorspronkelijke...

(OPGELOST) Storing inkomende en uitgaande gesprekken

— afmelding 10:30 uur — De onderbreking werd veroorzaakt door een storing aan een SBC voor gebruikers die zich publiek registreren. Hierdoor werden zowel lopende gesprekken als registraties korte tijd onderbroken. Onze engineers hebben het verkeer omgeleid naar de...

Op dit moment zijn er geen storingen bij ons bekend

[OPGELOST] Inkomende & Uitgaande gesprekken via ASB6

 — afmelding 21:30 uur — De controles op de Applicatie Server wijzen uit dat de storing definitief is verholpen. Om 19:45 uur waren alle processen hersteld en beschikten eindgebruikers weer volledig over de telefoniedienst. De RFO volgt in de komende week. — update...
Share This